Stolt

Publicerat: 2012-09-17 Kl: 22:00:34 | I kategori: Milo 0 - 6 månader

Måste även berätta att vid fyra inatt låg jag och tänkte vad stolt jag var över Milo som sov så himla bra (frågan är, varför sov inte jag?!). När man är inställd på att vakna och behöva vagga och greja så blir det lite knas :)

Iallafall så var det sjätte natten på vår försöka-sova-hela-natten-utan-mat metod. Berättade ju om första och andra natten va? Tredje natten var det vaggning som gällde och även fjärde. Femte natten var hemsk! Sov inte mycket! Men inatt, sjätte natten, hur duktig var han inte då? Gav nappen tre gånger och sen var det bra :-) 6 ville han ha mat! Jag är otroligt nöjd men bättre kan det ju alltid bli ;)

Det kan ha bidragit att han slapp hosta och vara täppt i näsan men sen märkte jag att han gärna vill sova på magen. Det gillar inte jag men jag gillar att ha lugn och ro på natten. Huvva, kluven som tusan..

Vi håller tummarna för en lugn natt igen!

Ehm.. Nu kom Joline in till oss! Bäddmadrassen funkade uppenbarligen inte.. Suck :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Näe, kan ju ersätta ett kvällsmål bara. Han äter redan minifom och det verkar inte som att han har ont längre.

2012-09-22 @ 03:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback