Fina underbara barn <3

Publicerat: 2012-10-24 Kl: 19:59:34 | I kategori: Vår vardag

La Milo strax efter kl 18 och har precis lagt Joline. Har ofta så mysigt tillsammans på kvällarna nu. Joline får istf välling nu kvällsmacka och mjölk. Det sitter vi och fikar tillsammans vid bordet i lugn och ro. Sen så lägger vi oss och läser saga och Joline somnar efter några sidor. Rutiner är verkligen det bästa. Ångrar bittert att vi inte hade det på Joline förut. Det har ju blivit som bäst när vi fick Milo.

Våra veckor rullar på och snart har Joline varit på dagis i en månad efter sommarlovet. På måndagar är vi ofta hemma eftersom Joline är ledig då, helt underbart är det. Som en förlängning på helgen. Tisdag, då är det dagis för jäntan, jag och Milo passar på att gå på öppna förskolan medans. Onsdagar är det dagis igen och vi passar på att göra ärenden eller träffar några kompisar. Torsdag är sista dagisdagen för veckan och då brukar jag och Milo gå på erikshjälpen ;) fredagar är vi lediga och då handlar vi fredagsmys och fixar gomiddag tills pappsen kommer hem.

Försöker alltid vara kvar i stan när gumman är på dagis så det inte blir så mycket åkande fram och tillbaka. Idag fick vi äran att umgås med Sara och Axel, gick en repa på stan och lunchade gott, grabbarna var så duktiga!

Imorgon blir det erikshjälpen en sväng, skulle vara kul om nån ville hänga med :) men är väl bara jag av mina vänner som har sånna tokiga intressen. Mamma och syrran är trogna följeslagare iaf.

Kommentarer
Postat av: Mary

Hade gärna följt med om jag bodde där uppe! :)

2012-10-24 @ 21:22:12
URL: http://aertan.blogg.se
Postat av: Sara

Jag följer gärna med på Erikshjälpen någon dag! :D

2012-10-25 @ 20:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback