Fredag

Publicerat: 2012-11-02 Kl: 07:44:53 | I kategori: Vår vardag

Äntligen fredag! För nu blir det fredagsmyyys..

Sjukt tråkigt när Milo fick 39,5 i feber i onsdags. Vi skulle ju ha tjejerna med bebisar här då men icke sa Nicke ;) får bli nästa vecka. Dagen efter var febern som bortblåst och kvar är bara lite täppt näsa.

Och igår var dagis stängt för planering så då var vi bara hemma och ritade, gick prommis och lite sånt. Joline kan nu läsa när det står Joline & Milo. Mio och Ica maxi har hon kunnat läst länge men det är för att hon känner igen skyltarna haha :-) kul att börja träna på bokstäver och sånt!

Milo försökte ta ett krypsteg igår men det gick inte bra så han trilla på näsan. Han har stått på knäna och gungat ett tag nu så vi väntar på att han ska vilja krypa iväg. Lillgubben tänkte visst bli stor fast mamma säger nej ;-)

Nu skulle jag vilja fortsätta med hallen och Milos rum. Är ett ända slagfält där. Måste dra in ett element på Milos rum och ett element i hallen ska flyttas. Väntar bara på rörmokarn ;) sen ska hela hallen gipsas och en vägg i Milos rum, så snickarn måste komma med, haha. Men sen kan jag ta över och spackla, slipa, tapetsera. Det är jag faktiskt ganska bra på. Så nu måste jag handla tapeter någon dag med.

Nån som vill hänga på till birsta i veckan? ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan nog hänga med någon dag :)

2012-11-03 @ 00:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback