Pappa på papper

Publicerat: 2012-05-07 Kl: 14:59:34 | I kategori: Vår vardag

Nu är älsklingen pappa på papper till Milo med. Det känns skönt :-)

Och Milos nya efternamn är inskickat till Skatteverket, han blir självklart en Åberg han med. Nån gång i framtiden hoppas jag att jag får heta samma som mina familjemedlemmar, hihi.

Igår köpte jag hem ersättning i hopp om att Milo ska sova bättre på natten. Han har vaknat från 30min upp till 1 och en halv timma i två hela nätter så jag har varit lite slut. På dagarna håller han ut i 3 timmar som bäst. Provade ersättningen i natt och då höll han ut i 3 timmar. Hade gärna velat ha 4-5 timmar sömn men det blir i framtiden nån gång ;)

Kändes lite konstigt att flaskmata! Att han inte behöver mig. Grinade såklart lite mes som man är :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback