V 35

Publicerat: 2012-03-11 Kl: 08:57:19 | I kategori: Gravid med Milo

Gick in i v 35 igår, bara 5 veckor kvar :-) och bara 3 veckor jobb kvar.

Känner mig inte alls på topp på jobbet nu. Är väldigt trött och slut när jag kommer hem fast jag gjort mycket pappersarbete. Gör väldigt ont i ben och fötter.

Tillväxtultraljudet såg bra ut. Han var lite mindre än normalt men inte såpass att man håller någon extra koll. Men hon sa att det kan ju komma en period nu som gör att han växer extra mycket. Vi lär inte få en för liten bebis iaf. Han verkar trivas som joline gjorde så han blir nog stor som henne. Dock tyckte man att hon var det minsta man sett :P

Var en väldig skillnad på lillen nu jämfört med v 18 på RUL. Herregudis, man såg knappt någonting. Ibland dök det upp två fötter och en gång fick vi se lillnäsan. Sen var det mest grumligt tyckte jag. Och hjärtat fick vi ju också se:)

Just nu ligger vi i sängen, mina älsklingar sover fortfarande. Måste väcka dom snart eftersom Tyra med familj är här. Tror joline vill leka så mycket som möjligt.

Igår åkte vi och handlade efter jobbet och sen hem och förberedde middag. Blev grillad (ja ute på klotgrill) nötstek, hemmagjorda klyftpärer och sallad! Det var så sjukt gott!!:) längtar enormt till sommaren nu. Men först vill jag ha en riktig vår med tussilago och allt som tillhör.

Idag ska vi nog bara vara ute med tjejerna, så länge de orkar. Grilla korv till lunch och lite sånt :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback