Suck

Publicerat: 2012-03-21 Kl: 08:43:45 | I kategori: Vår vardag

Kollade deklarationen igår!

Gud vad besviken jag blev. Betala tillbaka i år igen.. Lidl hade dragit åt pipan för lite skatt förra året. Tack för den. Det behövde inte jag som ska vara mammaledig.

Två år i rad har det blivit såhär nu. Alla mina år på MM har jag fått tillbaka fina pengar. Aja, hoppas det går till sig nästa år nu när jag bara har en arbetsgivare.

Hade jag fått tillbaka pengar hade jag kanske unnat mig en sån här :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Oh köp INTE en kitchen aid Sara! Har två sånna på jobbet och de är de sämsta jag ngnsin använd. De skvätter så man får torka/städa väggar och bänk och den vispar inte hela vägen ut så tex grädden blir hård i mitten och lös på sidorna. Fina e de men INTE värd pengarna! :)

2012-03-21 @ 10:52:59
URL: http://aertan.blogg.se/
Postat av: Frida W

Tråkigt att få betala tillbaka, men fixa så det dras öite mer skatt så får du alltid tillbaka. Behövs inte höjas med så många procent:) ps. Spännande nu när det börjar närma sig slutet för dig och din grav:)

2012-03-21 @ 23:57:52
URL: http://findingbabyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback