MYS!

Publicerat: 2012-03-20 Kl: 19:00:02 | I kategori: Vår vardag

Pysslade med bebiskläderna igår. Hur mysigt? Helt otroligt när man ser de små bodysarna Joline haft. "Mamma, vilken gullig" säger hon :) min sötjänta! Älskar henne så otroligt!

Idag har jag varit hos min BM! Magen hade växt 3 cm på 2 veckor denna gång, märkligt värre. Hade dåligt blodvärde så gubben har köpt järntabletter till mig idag. Skrev förlossningsbrevet gjorde vi med. Hjärtat tickade på i 140slag/min denna gång med. Fort ett ruckbart huvud som låg neråt. Önskar bebis kommer ut snart för nu har jag så ont i revbenen och ryggen. Nedrans upphakning som aldrig släpper :(

På torsdag ska vi göra gipsmage! Sen kan han komma tycker jag ;) ska packa iordning BB-väska imorgon när jag är ledig.

Här kommer bild på tillfälliga bebishörnan. Garderoben ska stå i lillens rum när det är klart. Vaggan ska vara kvar i vårt rum, blir en spjälsäng i bebisrummet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback