Duktig <3

Publicerat: 2012-03-15 Kl: 20:13:21 | I kategori: Vår vardag

Min älskling är i badrummet för tredje kvällen i rad nu. Spångolvet är klart så nu har han hållt på att fräsa vändningarna i spåret för golvvärmen. Verkar vara ett grisgöra det där!

Stackarn!:( jag har så dåligt samvete för att jag inte kan hjälpa till. Dammsugare lite där igår mer kan jag inte göra. I helgen ska han inte behöva greja där inne nåt. Vi ska vila upp oss. Till veckan ska det komma en kille och kika på jobbet med spackling för fall, tätskikt och mattläggning. Så vi får pris på det. Gubben ska börja med golvvärmen till veckan med. Hoppas vi kan börja med väggarna veckan därpå. Rikta upp dem och gipsa.

Känns så nära men ändå så långt bort! Skulle vara så skönt att få klart på det nån gång. Få ett riktigt badrum och tvättstuga! Så less på att hänga tvätt i hallen nere.

Kan inte berömma min finaste älskling nog. Han är så duktig! Tycker så synd om han också. Behöva slita på kvällen när han varit igång hela dagen på jobbet.. <3 Du är bäst baby!

Älskar dig mest av allt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Och världens bästa bror :)

2012-03-16 @ 00:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback