BVC

Publicerat: 2012-07-25 Kl: 01:11:39 | I kategori: Milo 0 - 6 månader

Var på BVC i torsdags med Milo. Han var 61 cm lång och vägde 6920g om jag kom ihåg rätt. Han ligger på sin kurva ett snäpp upp mot för medelkurvan. Mina barn är väldigt lika varann på det sättet, knubbiga och goa :)) måste ha väldigt fet och god mjölk..

Vaccination fick han med och det gick bra, vart lite grin men det tröstade vi lätt. Blev lite svullen på ena benet men ingen feber eller så. Han sov sig igenom hela kvällen i Babybjörnen på min mage medans vi kollade på Sean banan och E-type på stadsfesten.

Stackars Lillgubben är så varm i kroppen nu när det är varmare ute så nu är outfiten enbart blöja!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hoppas verkligen att det är nära! Men jag blir alltid besviken på att förvärkarna avtar snabbt:(

Näe, ibland suger det verkligen att vara husägare!

2012-07-31 @ 11:43:39
Postat av: Sara

Ja, jag funderar fan på att göra det! Blir så psykiskt påfrestande att inte få sova.

Vi var hos Magdalena idag och hon sade också att hon tror att jag kommer få snart:) håller tummarna så sjuuukt hårt ;p

2012-08-01 @ 15:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback