3 månader

Publicerat: 2012-07-12 Kl: 13:52:31 | I kategori: Milo 0 - 6 månader

I förrgår blev vår ögonsten tre månader. Jag förstår inte vart tiden tar vägen? Det går så fort :(

Vet inte hur lång han är och inte vad han väger än, ska på BVC den 19onde, då ska han även få vaccin. Tror det kommer gå så bra så, han är så snäll och go den här pojken. Köper hem lite Alvedon ifall han får feber bara.

Nu har han börjat skratta med ljud men man får kämpa lite för att han ska visa det ;) kittlig under hakan är han. Han har även börjat sprattla som en tok när han ligger i babysittern eller i insatsen i badbaljan. Ser så roligt ut för han är så glad.

Börjar få lite bättre rutiner nu. Vaknar vid 9 då hinner vi käka frukost och busa lite sen somnar han gärna om tre timmar. Han är mer vaken på eftermiddagen än förmiddagen. Men det beror helt på hur han mår. Han har ju en problem mage så när han inte mår bra så kanske han sover 2 timmar på hela dagen. Superjobbigt för honom. Han hinner somna och sen vakna efter 20min för att magen spökar :( men han tokgrinar aldrig. Utan det är att han vill vara nära, i famnen, då är han nöjd.

Det är ofta vi får hjälpa till på traven för att han ska kunna baja. Han blir som förstoppad och jag förstår inte varför. Han helammas och jag har slutat med mjölk, juice, frukt, jordgubbar, lök.. Ja de mesta men det blir inte bättre.

Han blir starkare och starkare i nacken och kan ligga längre stunder på mage :)

Kommentarer
Postat av: Sara

:( vi får vara utanför tillsammans när min grabb kommit ;)

2012-07-20 @ 01:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback