Badrum

Publicerat: 2012-01-07 Kl: 18:52:24 | I kategori: Vår vardag

Idag började premiär rivningen inne i tvättstugan. Vi ska renovera om så att vi får badrum/toa/tvättstuga i ett. Där vi har toa/duschrum nu kommer det bli ett förråd då vi inte har nåt sånt utrymme just nu.

Känns att jag inte har mycket till ork gravid och stor som man är. Rev en vägg med panel iaf och plockade bort foder och Fönsterbräda som vi ska spara. Sen vart jag helt slut. Mina armmuskler är obefintliga.

Tur gubben min är desto starkare och duktigare än mig ;) ska ta hjälp av en snickare så Nicke kan få lite hjälp framöver! Ska bli så underbart fint när det är klart <3

Lillgumman hade film-mys medans vi rev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback