Badhuset.

Publicerat: 2012-01-05 Kl: 07:39:43 | I kategori: Vår vardag

Igår var jag ledig. Började dagen med ett besök hos barnmorskan. Allt såg finfint ut :) lillhjärtat tickade på i 145 slag/min och mitt SF-mått var 24cm. Alla värden var bra som vanligt med. Nu är det en månad till nästa besök.

Joline fick vara hos farmor medans jag var där. Åkte även på banken och dollar och gjorde lite ärenden. Sen plockade jag upp Joline och farmorn och for på stan en snabbis. Vi blev bjuden på lunch av farmor anki på kanalkafeet, tack så mycket igen!! Sen bar det av till badhuset. Var jättemycket folk där. Joline tyckte det var superkul :-) och vi hittade ett par armringar så lillan kunde simma lite själv. Åkte rutschkana med farmor gjorde hon också :-) Och är det inte mysigast att sitta i bastun och äta frukt?

På kvällen hade lilla Nea sitt kalas! Nu är hon hela 1-år gammal. Tiden går så himla fort. Att det var ett år sen Tina ringde och sa att det nog var på gång, kan inte fatta det! Jag hade ju turen att få vara med när Nea såg dagsljuset för första gången, det var jag som klädde på henne sina första kläder. Små barbapappa kläder! Vad passar inte bättre då än en barbapappa tårta när man fyller år?:-)

Sen åkte vi hem och jag bytte gardiner i hallen! Blev jättebra. Fick krångla lite och sy om ena då fönstret bara är 86cm brett! Men fint vart det. Nu är det bara köket kvar att byta i, vet inte om jag ska sätta upp de jag alltid haft eller om jag ska köpa nya, tål att funderas på ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback