90 dagar

Publicerat: 2012-01-21 Kl: 15:50:56 | I kategori: Gravid med Milo

Idag gick vi in i vecka 28. Det innebär att det vi har en tredjedel kvar av graviditeten eller 90 dagar ;-)

Jag mår fortfarande hur bra som helst. Men känner att när jag hjälpt till med badrummet så blir jag döslut och får ont i fogar osv dagen efter. Kan känna lillen i magen hur väl som helst då moderkakan ligger i bakväggen denna gång. Kan väl känna huvud, rygg, armar och ben :-) supermysigt! Han har börjat sparka lite mot revbenen men än så länge går det bra.

Idag har vi handlat de första kläderna till bebisen! Så himla mysigt <3 har en del unisex kläder sen joline då vi inte visste att det var en joline som gömde sig där inne. Måste ta mig tid nån dag att gå igenom alla kläder.

Vi har fortfarande ingen vagn, tittar blocket varje dag ifall man kommer över nån fin vagn men inte än så länge iaf. Har inte hunnit provköra britaxen än heller då barnenshus hade sålt visningsexet!:( men det löser sig nog! Annars har vi bannemig allt.

Kommentarer
Postat av: Frida W

Men Sara, du måste bjuda på en magbild:) Är så nyfiken förstår du!

2012-01-21 @ 18:42:13
URL: http://findingbabyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback