Torsdag

Publicerat: 2012-02-23 Kl: 10:42:15 | I kategori: Vår vardag

Åh Gud så tråkigt att vara hemma! Äntligen känner jag mig lite bättre, har inte klivit upp än iofs.

Vaknade vid 6 och hjälpte gubben med joline så hon kunde fara med honom in till dagis. Sen såg jag presskonferensen prins Daniel hade. Om att det fötts en prinsessa inatt. Mina hormoner spökar lagom så det var klart man grinade lite. :-)

Nu vill jag att min bebis ska komma snart! Är så himla nyfiken på hur han ser ut. Ett som är säkert är att det kommer en bebis med mycket och mörkt hår. Kan nästan slå vad om det. Eller vågar man det? Kan ju vara helt tvärtom också, svååårt :) kan tänka mig att det inte blir en så liten bebis iallafall. Både joline och denna bebis trivs så himla bra i magen, de har aldrig bråkat med mig på nåt vis. De har det gott helt enkelt. Fascinerande hur vissa kvinnor går igenom en graviditet hur lätt som helst och andra får bara massa problem. Vad tusan kan det bero på?

Jag är iallafall glad att det funkar så bra som det gör :) bara hålla tummarna att amningen funkar lika bra som den gjorde sist för det är nåt som jag tycker är viktigt och så himla mysigt! <3

Nä nu ska jag kliva upp. Ska hämta hem gumman från dagis tidigare för jag saknar henne hemma. Känns otroligt konstigt att vara hemma själv. Tror till och med att det är första gången vi lämnar henne på dagis när nån ska vara hemma. Men det var behövligt att få somna om och inte försöka underhålla henne en dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback