Sjukis

Publicerat: 2012-02-22 Kl: 20:36:44 | I kategori: Vår vardag

Var på VC vid fyra idag. Fick pencillin och avsvällande tabletter tack och lov. Känner mig iofs ännu sämre nu när jag börjat tagit dem.

Fick även en liten uppläxning av sköterskan. Man ska inte jobba när man mår som jag gör tydligen.. Måste börja lyssna på min kropp. Som alla andra sagt men det är lättare att ta in av någon helt oberoende. Så efter besöket åkte jag hem och la mig, blir hemma imorgon med. Kanske fredag beroende på hur jag mår!

Jag känner mig så värdelös och som att man ser ner på mig när jag inte kan jobba! Fast ingen någonsin tyckt så! Vad har jag fått det ifrån? Hatar att känna så, men ändå så ploppar det upp i skallen. Vill aldrig förlora mitt jobb för jag trivs så otroligt och det är verkligen min hobby!

Aja, nu ska det bli ordning på den här bihåleinflammationen! Tänk om halsbrännan kunde försvinna i samma veva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback