Inte som planerat

Publicerat: 2012-02-26 Kl: 00:14:21 | I kategori: Vår vardag

Denna dag vart verkligen inte som planerat!

Hann vara på jobbet i en timme innan det började trycka i huvudet och örat. Tog min andra Alvedon för dagen kl halv 12. Väntade ut att den skulle börja verka till 12 men det vart bara värre. Så hem till mamma och bäddade ner mig i soffan och däckade i soffan i två timmar sen var det okej igen. Fattar ingenting. Har aldrig mått såhär förut. Tredje dagen på rad samma sak händer och samma tid! Övrig tid på dygnet känner jag mig helt okej ju.

Hur ska jag veta om detta sker imorgon med? Går ju inte att förutspå! Stackars Lillgumman som jag lovat ska få bada. Är i valet och kvalet hur vi ska göra. Åka till himlabadet eller inte? Får jag en sån där attack har jag ingenstans att vila och då går det ju inte över.. Imorn har jag käkat penicillin i 3,5 dagar och då sägs det ju att det ska vända och man ska må bra. Upp till bevis!

Såg att IKEA hade erbjudande på spjälsängen vi vill köpa men såklart var den tvärslut! Det förstog jag ju. Jag och Niclas har aldrig sån tur!

Ikväll har jag och Joline haft en mor & dotter kväll! Himla mysigt har vi haft. Hon är så himla go vår dotter. Vi såg på melodifestivalen och åt lördagsgodis. Joline dansade och showade en stund sen vart hon trött och ville ligga och gosa mot lillebror. Nu har hon känt både när han hickar och sparkar. Världens bästa storasyster <3 hon är så duktig och snäll! Vi behövde en ensamkväll tillsammans bara hon och jag. Det ska vi se till att det blir flera av när lillebror kommit ut också. Väldigt viktigt att Joline får sin tid med oss.

Saknar gubben gör jag som tusan! Man har det ju för bra. Är nyttigt att vara ifrån varandra ibland för då får man känna vad det är som betyder nåt för en. Det är Niclas som är min närmaste, min bästa vän, min kärlek, min trygghet. Han jag delar allt med! Vill aldrig någonsin förlora honom. Jag har dragit högsta vinsten, det har jag alltid sagt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback