Borgafjäll

Publicerat: 2012-02-25 Kl: 07:32:43 | I kategori: Vår vardag

Ja nu är gubben i Borga och ska åka skoter. Han åkte igår på morgon, vi hann äta frukost tillsammans så det var mysigt :) hoppas han får riktigt skojigt där! Han har saknat att åka skoter, har blivit mycket jobb i badrummet istället för honom. Stackars älskling!

Nu har jag precis vaknat. Vi sover hos min mor för jag var hos syster i stan till rätt sent igår och idag ska mamma ha joline medans jag jobbar. Hoppas att det går bra på jobbet idag trots min bihåleinflammation. Dessa två dagar jag vart hemma har jag vaknat och mått bra, trott att jag varit frisk men sen vid lunchtid då har det slagit till och jag har fått sjukt ont i huvudet och ena öra. Har fått lagt mig i soffan, tagit Alvedon och sovit ett tag så har jag mått bättre. Hoppas jag inte får en sån attack på jobbet, då är det bara åka hem. Får grunda med Alvedon innan jag åker.

På söndag ska vi till himlabadet för det har vi lovat joline flera veckor nu. Blir nog inte mycket badande för min del dock. Vill verkligen bli frisk nu. Måste vara pigg när vi ska till Ullared ;) ska svänga in på IKEA med och köpa plastbackar för snart ska jag börja gå igenom alla bebiskläder vi har sen joline var liten.

Måste ju ha en byrå till lillen så han har någonstans att ha sina kläder med. En garderob har jag redan valt ut. Blir samma serie som spjälsängen. Hensvik! Det är ett rum med mycket vinklar som lillebror ska få bo i så det blir perfekt med en liten garderob, det skulle inte gå att få in en fullstor på ett snyggt sätt.

Har kommit på att lillebrors rum blir nog bara vitt till en början och sen om jag hittar nån gullig tapet får det blir fondvägg. Men jag har inte riktigt hittat den perfekta än. Får bli en söt gardin istället och söta sängkläder. Kanske några vimplar på väggen. Får börja leta tyger istället. Ska vara i en pastellblå/babyblå färg iallafall.

Mina älsklingar

Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Presenter & Inredning

Varmt välkommen till KNORKAN! Just nu har du chansen att vinna ett virkat kuddfodral från Svanefors. Läs mer om tävlingen på KNORKANS facebook sida ♥

2012-02-26 @ 17:21:31
URL: http://knorkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback