Bit ihop eller bryt ihop?

Publicerat: 2012-02-21 Kl: 21:02:44 | I kategori: Vår vardag

Bet ihop imorse när jag begav mig till jobbet. Är sällan jag tar värktabletter och dylikt men imorse hade jag så sjukt ont i huvudet. Gick till jobbet ändå, pinade mig igenom dagen.. Vid 5 var jag så jäkla slut och då hade jag ändå hunnit ta en tablett till. När jag kom hem bröt jag ihop. Så jäkla ont i huvud, bihålor och öra så jag dör! Nicke och joline fick pyssla om mig lite och då kändes det bättre.

Längtar tills Nicke jobbat färdigt i badrummet för ikväll så han bara kan rå om mig! Som bara han kan! Mår så otroligt mycket bättre då <3 har unnat mig glass med strössel nyss. Då vart det lite bättre med ;)

Inte lätt att vara gravid och superförkyld. Alla hormoner spelar redan kroppen ett spratt! hoppas verkligen att jag får må bättre imorgon för då måste jag verkligen jobba.. Men skulle nog helst vart hemma.

Hatar att jag får så dåligt samvete för allt. Att jag känner mig som ett hopplöst fall så fort jag måste vara hemma och sjuk.. Vet inte varför jag känner såhär.. Jobbigt är det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback