Någon måste skämta med oss

Publicerat: 2012-04-30 Kl: 15:34:15 | I kategori: Vår vardag

Igår så var det min tur att kräkas. Hade den värsta magsjukan jag haft. Kräktes ända fram till fem i morse.. Kul att amma mellan kräkningarna..

Joline var superkass i magen och Milo pruttade som aldrig förr så Niclas hade det han gjorde om man säger så, jag rörde mig inte många meter..

Idag är det ombytta roller, nu ligger Niclas och jag får spring hit och dit. Magen är inte riktigt med än, så fort jag äter/dricker nåt så lever de rövare i magen så idag har det blivit två smörgåsrån till mat!

Lillagumman har inte ätit på flera dagar så idag åt hon två portioner makaroner och köttbullar :-) stackars barn som har helt utmattade föräldrar som inte orkar leka, för hon har energi till tusen.

Kommentarer
Postat av: Krullan

Huvva hoppas ni har kryat på er nu!! Vilken fin header du gjort:) du är duktig:)ha de sp bra och pussa på de små från mig:)

2012-05-01 @ 21:16:16
URL: http://sarakullh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback