Långfredag och ingen bebis

Publicerat: 2012-04-06 Kl: 22:42:33 | I kategori: Gravid med Milo

Nu ligger vi hemma i vår säng och ska sova. Joline är hos farmor ifall att det händer något mer snart.

Vaknade kl 6 imorse, skulle gå på toa men hann inte långt förrän det hände nåt med mig. Trodde vattnet gick eller att jag pinkade på mig men det var blod. Nicke ringde förlossningen och de ville ha ner oss. Värkar hade jag haft under natten, precis som på onsdagen. Men inte speciellt kraftiga eller täta.

Lämnade joline hos farmor, vid halv 8 var vi inne och fick ligga med CTG. Fick värkar med 8 min mellanrum i bilen men nu när vi var framme så var de supermesiga och kom sällan. Fick göra en undersökning pga blodet och det var 1cm kvar på livmodertappen men nån förklaring till blödningen fick vi inte. Bara att om det händer igen måste vi komma. Även om jag inte har värkar..

Fick gå till patienthotellet, åt frukost, hade några värkar med 5 min mellanrum.. Gick en prommis och allt dog av! Så himla surt!

La oss och sov nån timma på rummet och sen gick vi ner i kulverten och gick i ca 40min till. Fortf inga värkar! Skulle vara tillbaka på förlossningen kring 1 så vi hann käka lunch och sen gick vi dit. De tog CTG igen och inga värkar som sagt så nu kunde vi åka hem.

Har haft värkar hemma men det kan gå timmar emellan. Inget regelbundet alls! Blir så himla ledsen..

Nu är vi hemma och väntar på att nåt mer ska hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback