Feber

Publicerat: 2012-04-25 Kl: 18:54:32 | I kategori: Milo 0 - 6 månader

Var ute och pysslade på gården igår och kände hur jag blev helt matt i kroppen. När jag kom in fick jag världens frossa. Senare på kvällen kom febern. Har fått mjölkstockning för andra gången och Milo är bara 2 veckor gammal.

Högra bröstet verkar inte vara hans favorit direkt! Gör så sjukt ont i bröstet så jag överväger nästan att sluta amma. Men jag ger det en chans till. Det är ju så otroligt smidigt när det funkar. Har haft 39 graders feber hela dagen så Niclas har fått varit hemma och tagit hand om Milo..

Känner mig värdelös som mamma när jag mår såhär! Kan inte ens ta hand om mina barn.. Fyfan!

Kommentarer
Postat av: elin

Tänk inte så sara, är absolut inte ditt fel att du mår sådär. Som jag förstått min mor är mjölkstockning ett rent helvete och man mår skit. Hoppas du blir bra snabbt. Vill ses nåt snart, jag hör av mig!

2012-04-26 @ 08:41:35
URL: http://agneselmin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Om det ska vara nån tröst så fick jag det typ hela tiden. När jag fått det 7e gången på en månad frågade de om jag ville ha medicin som skulle ta bort mjölkproduktionen så jag kunde sluta amma. Jag sa nej!! Men då jag fick bröstbölder så började det komma till en punkt att jag kanske var tvungen. Men det fanns en nässpray; syntocinon, och då gick det till sig! och bland det bästa jag köpt hem är fetvadd att ha i BHn.

2012-04-27 @ 15:18:00
URL: http://nosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback