Det går framåt

Publicerat: 2012-04-13 Kl: 16:10:37 | I kategori: Milo 0 - 6 månader

Värdena har gått ner som tur är :) han har varit superduktig. Inget gnäll alls fast han måste ligga själv i den där plastlådan. Himla svårt att hålla sig från att ta upp och gosa med han med.. Vi vet att ju mer han ligger där desto fortare får vi gå hem, så de är vårt ljus i tunneln!

De skulle släcka ner lampan inatt och kolla värdena imorgonbitti igen och om de gått ner till någon viss gräns så åker vi hem :) ska göra hörselprovet nån gång också, idag eller imorgon.

Nu väntar jag på gubben som är och hämtar Joline! Vi ska mysa här på rummet med en film och godis :) hoppas hon uppskattar det! Sen får hon sova med Nicke i ett gästrum! Men vi kanske knölar in oss allihopa i detta lillrummet om ingen i personalen säger nåt :P

Milo väger 2925g nu men är påväg upp igen. Han äter ungefär var 3dje timma, hungrig grabb är det :) går jättebra med amningen, idag är det dock Dolly Parton dagen då mjölken runnit till så jag har lite ont och han har svårt att greppa, det är bara mata på som gäller så går det till sig..

Eftervärkarna har äntligen börjat avtagit! De har varit hemska! Sist visste jag inte ens att eftervärkar fanns och nu fick jag veta att de blir värre ju fler barn man skaffar ;) kul va?

Måste bara ge tummen upp för hela min graviditet och denna förlossning! Det har varit a piece of cake ;) jag har njutit varje liten sekund och nu ska jag njuta av vår son!

Han är världens vackraste skapelse. Så lik Joline när hon var nyfödd! Ska lägga upp kort på både Joline & Milo några timmar gamla när vi kommer hem och har tillgång till datorn igen..

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag LÄNGTAR efter sladder, haha! :) ja det är skönt det iaf och försöker blicka framåt. Som tur är så är Mattias ledig hela helgen så han kan sysselsätta mig ett par dar. Ja, hellre en mini än en bjässe helt klart! :) du får skriva en förlossningsberättelse snarast så jag har nått att läsa :D de måste ha gått fort för honom att komma ut då han väl bestämt sig? Ha de gott och mys på nu med era två troll :)) kramar

2012-04-13 @ 17:08:01
URL: http://aertan.blogg.se/
Postat av: Sara

Skönt att man inte är ensam om att tänka så :) man blir ju lätt väldigt nojig nu liksom;P

Det skulle vara jättekul att komma och hälsa på men både jag och Rille är så förkylda nu så vi ser till att bli friska först! :) kram

2012-04-14 @ 10:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback