1 vecka och två år!

Publicerat: 2012-04-17 Kl: 09:57:51 | I kategori: Milo 0 - 6 månader

Idag blir Milo en hel vecka gammal! Vart tar tiden vägen? Min bebis får aldrig växa ifrån mamma ;)

Kan inte förstå att det var en vecka sen vi satt och käkade middag och vattnet gick.. Helt ofattbart! Hade vi sluppit vara på sjukhuset så hade vi kunnat njuta av den här veckan på ett annat vis. Dagarna hemma har varit helt underbara <3 sjukan hade jag gärna sluppit men allt för lillemans skull.

Jag och älsklingen har även varit förlovade i två år idag. Tiden går fort när man har roligt :) alla år med min älskling har varit de bästa i mitt liv. Känns helt sjukt bra att jag hittat han jag vill dela resten av livet med.. Han och våra två barn <3

Vi ska nog inte göra nåt speciellt idag, gubben ville åka och käka någonstans men jag vet inte hur det kommer gå med två barn. Vi får se helt enkelt, bara vi är tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback