Härlig dag!

Publicerat: 2011-10-22 Kl: 23:04:05 | I kategori: Vår vardag

Ligger och väntar på John blund just nu men tänkte bara skriva ner några rader om dagen först.

Började dagen med att äta frukost med mina älsklingar. Det är de jag älskar mest med helgen. Få vakna tillsammans och fika tillsammans, så underbart.

Sen stack jag iväg på jobbet, var hur mycket folk som helst idag. Otippat mycket med tanke på att det är sista dagarna innan löning och Ica maxi öppning men dom sagt hur mycket folk som helst. Mycket försäljning och nöjda kunder :-) dagen susade förbi och jag hade hur kul som helst.

När jag kom hem var Niclas pappa, farmor och två kusiner hos oss. Joline hade busat som en galning och Astrid hade gjort världens gomiddag! Nöjd sara :-) tack så mycket!! Sen åt vi kladdkaka tillsammans och barnen busade lite mer.. Joline sov ingen lunch på dagen för det hade hon inte tid med när vi hade besök så hon slocknade direkt när vi nattade henne, så skönt.

Egentid till oss framför teven, fångarna på fortet såklart. En underbar dag helt enkelt, men nu är jag sååå trött!

Kram alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback