Full rulle

Publicerat: 2011-10-24 Kl: 20:58:49 | I kategori: Vår vardag

Hej och hå vad mycket kunder det var hos oss idag. Var helt snurrig i bollen när jag kom hem :-)

Men jag älskar mitt jobb! Äntligen har jag hittat rätt!

Sen att jag har världens bästa sambo som alltid har maten på bordet när jag slutar är guld värt. Man kan inte ha det så mycket bättre än vad jag har.

Har nattat lillgumman för ett tag sen, det går så himla bra nuförtiden. Oftast ligger hon i sängen kl 8 och vi behöver aldrig bråkas när det är läggning. Istället så vaknar hon mitt i natten och kommer in till oss men det är ju bara mysigt. På morgonen ser vi på Olivia, ariol, dinousarie tåg och mu bä dubbelkvack :-) så himla mysigt!

Nu är peppa här och hjälper oss med elen i köket, perfekt! Börjar bli lite mörkt där inne på kvällarna nu. Tacksam att Nicke har så fina släktingar som kan hjälpa oss sådär på stört. El vill man gärna inte syssla med själv så det blir nåt tok.

Nu är det bestämt att vi tar kontantersättning på badrummet så vi får görs om i vår takt. Då ska vi passa på att dra in toa och dusch där. Kommer bli skitsnyggt! Ska lägga upp en bild på planlösningen när jag sitter vid datorn nån dag.

Den här snygga tapeten hittade vi när vi började riva lite lätt där inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback