Ny vecka!

Publicerat: 2011-11-14 Kl: 07:44:00 | I kategori: Gravid med Milo

Det är inte bara en ny arbetsvecka att se fram emot utan även en ny 'gravid-vecka' byter vecka på måndagar :-)

Så nu har vi gått in i v.18. Igår såg jag sparkarna tydligt utanpå magen. Den här bebisen är en riktig vilding, har känt sparkar i drygt 2 veckor redan! Väldigt tidigt om man jämför med joline som jag kände med i v.19/20!

Nu längtar vi till 25te då vi ska få göra vårt rutin ultraljud. Hoppas att man kan se vad det är för liten rackare där inne!

Nån dag ska jag skriva ner alla saker som är olik min förra graviditet för det är inte mycket som är likt ;P

Nu är det dags att kliva upp ur sängen och göra oss i ordning.

Här kommer lite bilder från en mysig farsdag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback