Ett år äldre

Publicerat: 2011-11-03 Kl: 07:09:52 | I kategori: Vår vardag

I lördags hade vi lite kalas eftersom jag fyllde 23! Gud vad bra det känns :-)

Gjorde smörgåstårta och Anki hjälpte med en marängtårta. Var himla gott och vart inte mycket över. Var ledig precis den helgen så det var ju toppen. Hann med allt jag ville göra och lite till.

Fick jättefina presenter och hade väldigt trevligt, precis dom det ska vara. Mina allra närmaste och käraste!

Fick äntligen mina IB Laursen koppar och kanna av mamma. De var ännu finare i verkligheten, så till jul ska jag önska mig bakskålarna och vispskålen ;-) hehe.

Lyckades bli förkyld natten mot lördag, som alltid när man är ledig tycker jag, en envis förkylning som inte vill ge med sig. Orkar inte och hinner inte vara sjuker nu.

Nu är det ungefär bara 3 veckor kvar tills jag sticker till London med mamma och moster. Ska vara utan joline och niclas från onsdag till söndag. Kommer kännas jobbigt sammtidigt som det kommer vara superkul att vara i London. Ska gå på julmarknader kanske gå på rihannakonsert och turista i vanlig ordning, haha.

Nä nu ska jag börja väcka Lillgumman och göra oss i ordning för dagis/jobb. Ska fortsätta packa upp julsaker idag. Så himla mysigt!

Kommentarer
Postat av: Krullan

meh ska du till London? de ha du inte sagt,gud va kul=)

2011-11-03 @ 22:04:47
URL: http://sarakullh.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaa jag kanske ha glömt säga det ;-)

2011-11-04 @ 19:33:04
URL: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback