1:a advent och halvtid!

Publicerat: 2011-11-28 Kl: 23:10:50 | I kategori: Vår vardag

Igår var det första advent och då gick vi även in i en ny vecka. V. 20 är vi i nu, vilket betyder halvtid.

Så otroligt fort det gått. Stoppa tiden någon. I den här farten så har vi snart en vilding till här hemma :-)

Jag mår så himla bra! Helt tvärtom mot för med joline. Pigg och alert och knappt någon foglossning. Herromveckan var det värre men nu mår jag toppen. Så himla lycklig att vi ska få en till familjemedlem.

Imorgon efter jobbet ska jag packa inför London resan, sen far vi och sover hos mamma för det blir upp tidigt för att bila ner till Sthlm. Kommer sakna mina älsklingar så mycket. Längsta jag varit från joline det är en natt! Nu blir det 3 nätter :P men det ska väl gå bra det med!

Bjuder på lite bilder från vårt hem

Kommentarer
Postat av: Maria :))

Haha ja visst ere så :p helt galet att man räknar dar och veckor som man gör :p

2011-11-29 @ 00:17:11
URL: http://aertan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback