V 25

Publicerat: 2011-12-31 Kl: 12:37:45 | I kategori: Vår vardag

Vecka 25 idag :-) tiden bara rusar förbi!
15 veckor kvar förhoppningsvis. Ska bli så mysigt med en till liten, lääängtar <3

Känner mig piggare än någonsin. Skulle kunna åka Vasaloppet ;) typ, haha. Har inte ont i fogarna, har inte ont i fötterna, har inte ont i ryggen, ÄN :) och tack gode Gud för det. Lillgubben sprattlar omkring där inne mest hela dagarna. Nu kan jag känna han på båda sidorna av magen sammtidigt så ny börjar han bli stor. Jag har gått upp 6 kilo än så länge, ganska lagomt tycker jag.

På onsdag ska vi till BM, det ska bli kul. Ska be och få jornalen med joline så jag kan jämföra lite. Hoppas vi får höra på lillhjärtat, jolines hjärtslag låg alltid kring 150slag!

Men halsbrännan gör sig påminnd även denna gång, kan det betyda ännu ert barn med långt hår på huvudet :-) de sägs ju så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback