Inspiration

Publicerat: 2011-12-28 Kl: 21:47:35 | I kategori: Vårt hem

Har så mycket idéer och tankar som far runt i mitt huvud men jag har svårt att få ut dem i bilder för att visa er! Vi ska ju börja med badrummet efter nyår.

Är mycket rivning först men sen börjar det roliga ;-) tänk er vitt kakel, vitmålade träplank, kommod med två hoar, duschhörna, bubbelbad för två, en helvägg med tvättbänk och skötbord för lillen. Med kromade detaljer och fina speglar i gammalt stuk! Gröna växter och fina ljuslyktor i fattigmanssilver vid badkar och handfat för äkta mysstämning. Gud vad jag längtar tills uppbyggnaden sker!

Har massa planer på blivande bebisrummet med! Har en bild i huvudet där tre väggar är vita och en fondvägg med tapeter som ett lapptäcke i olika blå färger och mönster men alla sånna tapeter jag hittar på internet är i tjejigt-stuk med rosa och blommigt. Tips någon?! Sen blir det vitmålat tak och golvet byts ut mot samma som joline har, vitlaserat trägolv, så underbart fint! Troligtvis blir det golvvärme där då vi saknar vattenburet element just i det rummet, finns ett el-element men det är onödiga pengar att ha igång det.

Kommentarer
Postat av: En som hade vägarna förbi..

Finns någon variant av sådan tapet du söker i Midbec`s tapetkataloger! Om du frågar hos någon färg handel kan dom nog vilken katalog det är =) Alternativet är att fråga om gammal tapet kataloger som skall slängas, alltså klipper egna "rutor" om du är med i min tankebana =)Tack för att jag får inspireras av dig och din vardag!

2011-12-29 @ 21:41:12
Postat av: En som hade vägarna förbi..

Finns någon variant av sådan tapet du söker i Midbec`s tapetkataloger! Om du frågar hos någon färg handel kan dom nog vilken katalog det är =) Alternativet är att fråga om gammal tapet kataloger som skall slängas, alltså klipper egna "rutor" om du är med i min tankebana =)Tack för att jag får inspireras av dig och din vardag!

2011-12-29 @ 21:41:53
Postat av: Sara

Tack för tipset =) Såg på deras hemsida att de hade en variant i rosa och en i svart så det börjar närma sig. Ska kika in i nån butik som har deras sortiment med!

2011-12-30 @ 22:28:24
URL: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback