Hensvik

Publicerat: 2011-12-30 Kl: 09:17:37 | I kategori: Gravid med Milo

Vet inte vad som hände med detta inlägg.
Hade skrivit en lång text men sen så såg jag att det bara var en bild som hade laddats upp.

Iallafall så är jag ute efter en Hensvik spjälsäng till bebbe, nån som har att sälja? Gillar designen och att det går att ta av ena sidan när lillen blir stor. Vi äger redan en spjälis efter Joline men den har min syster för tillfället. Till hennes dotter alltså =) haha Vill börja pyssla med bebissakerna nu, vill göra iordning rummet och boa lite ;)

Självklart ska Joline få vara med och fixa och dona. Så hon förstår vad som komma skall. Hon verkar längta lika mycket som oss, igår vid nattningen sa hon att "sen ska lillebror också sova i min säng", gulljänta. Försökte förklara att han ska ha ett eget rum han också och egen säng men det är lättare att förstå sen när hon får se sängen och hjälpa till att bädda m.m.

Till veckan åker vi nog och kikar på vagn i birsta. Har hittat ännu en modell som skulle passa oss. Britax B-Dual. Dock såg däcken väldigt mycke sämre ut men fördelen är att vi kan klicka på vårt babyskydd på den. :)

Kommentarer
Postat av: Maria :))

En sån har vi här hemma :D

2011-12-30 @ 20:14:16
URL: http://aertan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback