Gott Nytt År!

Publicerat: 2011-12-31 Kl: 13:21:00 | I kategori: Vår vardag

Nyårsafton idag. Förra året hade vi magsjuka och jag var så himla deprimerad pga det men det vart en bra nyår ändå :-) vi åt gott och gick ut och kikade på raketerna.

Blir en liknande nyår iår dock utan magsjuka :-) min syster och Nea kommer ut hit och om min bror och Malin får komma hem från sjukan kommer de också.

Ska käka trerätters! Oxfilé till varmrätt ;) blir nog väldans fint de. Sen får vi se hur länge barna orkar med. Vi ska smälla lite raketer och skicka iväg den obligatoriska ufo-ballongen. Blir väldigt lugnt och skönt, helt i min smak!

Imorgon på nyårsdagen är vi bjuden på middag hos mamma. Ska också bli mysigt! Helt underbart att vara ledig två helger i rad med min familj <3

Ska även åka och slänga massa kläder som vi rensat ut idag. Alla tre har fått massa kläder över men Jolines kläder kan jag bannemig inte slänga, det går bara inte. Nån annan som känner likadant?!:) ska be mamma hjälpa mig rensa bland alla jolines kläder från bebistiden tills nu så kanske vi kan sortera ut lite som jag kan använda till lillen! Sen måste jag slänga/sälja en hel del, har ingenstans att ha allt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback