Vårkänslor!

Publicerat: 2011-04-06 Kl: 09:35:03 | I kategori: Vår vardag

Guudis, man börjar verkligen få vårkänslor.
Just nu är det +5 grader här ute hos oss och strålande sol med blå himmel. Visade ju bild på att jag hittat nån form av växtlighet i rabatterna med, har ingen aning vad det är för blommor men jag längtar tills de knoppar ut iallafall =) Inge mera snö nu tack!!

Nu har vi borrat hålet för bergvärmen, så nu är det damm över halva gårn här.. Och farstukvisten, får ta högtrycken och spola av till helgen. Nya värmepannan kommer komma idag eller imorgon och på lördag sätter gubben in den. Har mycket nytta av att han är rörmokare, har gör faktiskt det mesta här hemma. Elen lejer vi bort för den är inte kul att trixa med. Ussh, är livrädd el och ström.

Nu om en timma ungefär så ska jag och Joline bege oss in mot stan, ska träffa tjejerna på en lunch, mysigt =) sen ska jag och mammsen/mormorn gå på staden. Idag fyller systra mi år så ikväll ska vi käka lite hos mamma och sammanstråla. Ska ha storkalas hemma hos oss på påskhelgen för både min syster och mamma som bara fylla 4 dagar ifrån varann. Så ikväll blir det bara ett mini-kalas.

Nångång under dagen ska jag hinna måla klart i hallen våran hemma med.. och kankse några lister.. hur ska jag hinna det? Det får gå på nåt sätt..



Hihih, min sötgöte!! :D

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hej Sara!

Vad fint ni har fått det i huset! Det är roligt att kika in här ibland och se hur det går och att se hur stor Joline börjar bli :) Hoppas allt är bra med er alla tre!

p.s Blommorna i rabatten är nog narcisser, dvs påskliljor :)

2011-04-06 @ 11:51:00
Postat av: Malin Lindberg

tack för din fina kommentar den värmer verkligen!:) kramar

2011-04-07 @ 15:27:21
URL: http://shedevilracing.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja de finns på Hemnet, men blir inget köp på de. För mycke jobb för ett litet hus helt enkelt...

Saltvik 114 är de. Ett litet rött ett.

Lite lätt besviken men vi letar vidare!! :D

2011-04-07 @ 21:07:07
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback