Visning nr 2

Publicerat: 2010-10-18 Kl: 12:22:57 | I kategori: Vårt hem

Nu har jag precis städat klart inför visning nummer två som är imorgon.
Mamma min tog med skruttlisan ut på promenad så jag kunde passa på att städa ostört och gud vilken lyx ;)
Var enklare än någonsin att städa, haha. Blev klart på två röda istället för när man har en vilding som springer och drar fram grejer hela tiden.

Imorgon halv 5 är nästa visning och då kommer 4 familjer till och kikar så 29 familjer totalt, plus att en kollega till mig var här och kikade med hand fru, då blir det 30 st familjer, rekord eller? haha. Budgivningen pågår för fullt. Vi hade inte tänkt dra ut på det hela så lägne utan efter visningen ska uffe höra av sig och berätta om de var någon av dem som är intresserad annars gör vi klart affären.

Skönt att det gått så fort ändå. :) Kommer sakna att bo här, men man måste ju gå vidare i livet. Vi kommer trivas kanonbra där ute. Nicke kommer älska detdär garaget. Vi kan ha skotern på gården och bara sticka iväg. Skulle man aldrig kunna göra här. Vi har bara nå hundra meter till en jättefin badstrand med sand och klippor vid en sjö. Kommer kunna gå ner och visa joline hönorna som bor strax nedanför oss och korna. Blir kanoners! :D

Kommentarer
Postat av: Emilie

Haloj:)

Hoppas det går bra med försäljningen ;) Jag var in och kollade på bilderna på huset. Jag undrar, vart har du köp "hyllorna" som ni har bakom soffan på fondväggen? Jag gillar dom skarpt !=)

2010-10-18 @ 22:31:20
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Emilie

Dom var jättefina iaf! Attans, men kanske man ska plocka fram verktygslådan ;)

2010-10-19 @ 20:31:18
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback