Nytt nytt nytt!

Publicerat: 2010-10-05 Kl: 13:59:14 | I kategori: Vår vardag

Känns som ett helt nytt liv jag lever just nu!
Förra fredagen så sålde vi vår saab 9-5 kombi som vi haft i 1,5 år. Bilen som tog oss hem från BB för ett år sen, bilen som jag alltid älskat. En annan barnfamilj är nu lyckligt lottad som äger den.

Eftersom vi ska flytta ut på landet så behöver vi en bil som är fyrhjulsdriven, har även bestämt oss för en diesel eftersom den är starkare i motorn men den drar även mindre. Så just nu är nicke och provkör en ny bil åt oss. Blir någon Jeep-aktig bil som är lite högre ifrån marken. Man behöver inte ha en kombi för att man är en barnfamilj;) Vad det blir får ni se senare.

Har även jobbat min första dag på MIO, var mest utbildning, inga kundmöten. Imorgon ska vi titta lite på kassan och hoppas på kundmöten med, de är mest givande. Sen kommer det rulla på. Har 1 månads uppsägningstid på MM så blir kvar där oktober ut. Ska bli så himla SKÖNT att jobba hemma i min hemstad!! Rena rama lyxen för mig som pendlat i 3 år. Detta behövde jag!! :D Och jobba inom inredning, hur kul?! :D:D

Sist men absolut inte minst, 15 november är huset vårt! Tre nya grejer, samma månad!



Utsikten från "vår" inglasade veranda!



Inbjudande ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis! Vad roligt :)

2010-10-05 @ 20:50:05
URL: http://saracb.blogg.se/
Postat av: Sara leman

Ett stort grattis till huset sara och nya jobbet! :D

2010-10-06 @ 20:22:23
Postat av: sara

oj oj oj vilket fint hus ! Kul :)

2010-10-15 @ 18:20:36
URL: http://altelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback