Ledig veckan ut!

Publicerat: 2010-11-11 Kl: 11:07:47 | I kategori: Vår vardag

Börjar mitt schema på måndag uppe på MIO så jag har varit ledig den här veckan.
Har jobbat måndag o tisdag på lidl iaf så det var ju tur :) Dessa dagar så har jag sökt mammaledighet.
Har så mycket mammadagar kvar eftersom jag började jobba när joline var 8 månader.

Idag så har jag rensat ut både min och jolines garderob. Blev en jäkla massa kläder och skr som ska skänkas bort till erikshjälpen. Har alltid skänkt kläderna till sånna där UFF containrar men där vet man inte riktigt om kläderna kommer till rätt ställe och sen har jag hört att det har förekommit bränder i sånna containrar och det är ju inte så kul.. När jag lämnar in kläderna på Erikshjälpen så ser man dem ute i butiken veckan därpå, det är superkul :P

Nu är iallafall 3 lådor packade, jolines gamla kläder i strlk 50 och uppåt, hennes ytterkläder och en massa pojkkläder som inte kom till användning, haha. Även mina mammakläder, de få jag hade.. Bara hundra miljarder lådor kvar att packa!

Ska fortsätta imorgon då joline ska på dagis! De har maskerad på dagis så då får jag lite egentid. Är inte det lättaste att rensa och packa då jolineska riva och slita i ALLT!

Ne nu kommer gubben hem på lunch:)
Hejhej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback