15 november! Dagen D

Publicerat: 2010-11-15 Kl: 09:31:50 | I kategori: Vårt hem

Jag kan inte fatta att tiden gått så fort.
Idag har vi tillträde till huset, vid 14 ska vi skriva papper och göra klart med lån och allt vad det innebär.
Gudis vad kul! Igår var vi i birsta och tittade på tapeter och färg. Kom hem med en stackars färgburk. Så jag ska iväg på färghuset när gubben varit hemma på lunch, brukar alltid få rabatt där så=)

Åhhh, jag är så glad! Jag vill måla! :D Och tapetsera och flytta in!!



Vårt egna hus!
Kommentarer
Postat av: Maria!

Vad roligt med hus! :D jag hoppas på många före & efter bilder och att man blir utbjuden ngn gång under jul ? =) Kramkram!

2010-11-15 @ 23:35:40
URL: http://maarysworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback