Sjuk igen!

Publicerat: 2010-03-24 Kl: 13:19:54 | I kategori: Joline 6 månader - 1 år

Har inte haft nån ork att uppdatera seriöst!
Joline är väldigt besvärlig nu om man får säga så. Ska egentligen inte klaga för jag vet att andra har det tuusen gånger värre. Men ett litet leénde från lillgumman så är allt grin glömt :) Har haft några dagar när jag trott jag skulle bli tokig av allt skrik men det har väl gått bra, haha. Hon har varit sjuk över en vecka med hosta och massa snor. Självklart är hon less och slut, dumma förkylning som inte vill ge sig. Har varit på vårdcentralen idag och fått slemlösande hostmedicin så de borde göra susen.

Det som är så himla roligt eller vad man ska säga, det är att om vi är borta, t.ex. på gymmet, där är hon världens ängel och sitter och leker själv. Det går inte hemma, då måste jag vara med mamma hela hela tiden, eller pappa på kvällen då. Nu när nicke var hemma på lunch var hon hur lugn och gó som helst, skitglad, såfort nicke slog igen dörren började hon gnälla ;) haha. Men nu har vi busat som tokar och just nu står hon i sin gåstol och drar i gardinerna, det var tydligen jätte kul. Det är underbart att ha barn vilket som! Klart hon måste få gnälla hon med, i lagoma mängder, haha.

Imorgon är det babysim igen, förra veckan missade vi ju pga hostan. Är egentligen kluven om vi skulle gå denna vecka men vatusan, har redan missat massvis av gånger. Får ta det försiktigt med dyken..













Bildbomb!
Nu när hon varit sjuk har hon somnat mot mitt bröst hur många ggr som helst, finns inte mysigare än det asså, gosjänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback