Ny vecka

Publicerat: 2010-03-29 Kl: 14:23:52 | I kategori: Joline 6 månader - 1 år

Ja hörrni, nu är det ny vecka igen!
Dagarna går fruktansvärt fort nu för tiden, snart jobbar man igen och jag längtar! Få tillbaka vardagen! Men först ska joline få ha sin allseles egna dag, hon ska döpas. Det blir kul, lite pirrigt att stå framför alla i kyrkan men som tur är så tittar ju alla på joline :)

Helgen var sådär, gubben gjorde sig illa och joline är fortf krasslig. Nästa helg blir betydligt bättre. Jolines kusin med familj kommer och hälsar på. Gubben jobbar bara kortvecka med, så härligt! Synd äre dock att det inte blir nåt babysim i veckan men vi åker kanske upp och badar ändå, det är ju så myysigt.

Jag vill så gärna ha vår nu, döleds snön!



Jag har humör jag också!!



Haha, mamma, det här var kul.



Världens sötaste onge!



Två tandsebissingar. Syns dåligt på bilden :/



Dansar lite..



Hur hamnade jag här?!



Älskar att bada, det blir vatten överallt.



Mamma, jag kan själv

Oj, vart en del bilder.. så kan det gå.. :)
Kommentarer
Postat av: Frida W

Men guuud vad långt hår du har fått, jätte fint :) Och vad mysigt med en tjockis bebbe, längtar tills Elliott lägger på sig lite hull, hehe.

2010-03-30 @ 15:49:52
URL: http://findingbabyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback