Buzzador söker gravida och småbarnsföräldrar

Publicerat: 2010-06-04 Kl: 15:46:41 | I kategori: Buzzador

Just nu söker buzzador gravida och småbarnsföräldrar.
Jag är ju som jag skrivit förut, medlem på en sida som heter buzzador. Det är ett relativt nytt marknadsföringssätt. Företag som vill synas mer tar kontakt med buzzador som i sin tur skickar produkter från företaget till sina medlemmar som de får prova på vad de tycker om dem. Medlemmarna i sin tur pratar vidare med kompisar och släkt och på så sätt marknadsför man produkten.

Som jag skrev här ovanför så söker buzzador nu gravida och småbarnsföräldrar för massa nya spännande kampanjer: "Buzzador har många spännande kampanjer på gång, varav flera är riktade mot småbarnsföräldrar. Vi söker nu fler småbarnsföräldrar, även personer med riktigt små bebisar och gravida."
Så stämmer detta in på dig tycker jag att du ska passa på att bli medlem nu på en gång så har du chansen att få prova på massa olika produkter helt gratis (du betalar inte ens frakt) det enda dom vill ha i gengäld är att veta vad du tycker. Man skickar in rapport när kampanjen tar slut och för varje kampanj du är med i får du poäng som gör att du får chansen att komma med i ännu fler kampanjer.
 
Just nu väntar vi på att få hem Natusan baby oil som vi ska prova, ska bli kul :D annars så har jag provat allt ifrån mat och godis till deodoranter och ansiktmasker.

Tycker du detta verkar kul? Bli då medlem HÄR eller klicka på bilden nedanför

Buzzador
Kommentarer
Postat av: Sara

haha jag menar det! Sjukt!

2010-06-07 @ 14:24:20
URL: http://saracb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback