Ursäkta

Publicerat: 2010-07-09 Kl: 11:05:02 | I kategori: Vår vardag

Förlåt för skitdålig uppdatering!
Men jag har tusen andra saker att fokusera på. Jobbar i princip heltid nu och är mamma på heltid också. Är inte riktigt van det kan jag säga. Är döslut när jag kommer hem efter ett arbetspass men då ska det bytas blöja och lekas också. Jag klagar inte, absolut inte. Men jag prioriterar bort att blogga. Men läsa bloggar hinner jag allt ;) haha.

Idag ska jag jobba ett 5-timmars pass och sen ska vi åka till bollnäs på en mini semester. Lillans faster har stuga där nere så ska ner och hälsa på en sväng :) Ska bli supermysigt.

Det är väl typ den enda semestern vår lilla familj får iår. Får se om det kankse blir en thailands vistelse till jul/nyår eller om det kankse blir en sista minuten nånstans i europa istället. Beror på hur det blir med jobb för min del. Prio ett är jobb iallafall.

Nu ska jag fortsätta med lillans matlådor, hörs på ett tag!
Kramar från oss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback