Myskväll eller renoveringskväll?

Publicerat: 2010-01-14 Kl: 16:34:55 | I kategori: Vår vardag

Sitter i soffan just nu och har lillgumman brevid lekandes med hennes leksak.
Har ingen lust att laga nån mat så det lär ju bli nå mackor eller nudlar om jag inte ringer jolines morfar och hör om han vill komma över så vi kan beställa något tillsammans kankse. Då kan han passa lillgumman så kan jag fortsätta renoveringen i gästrummet medans. Går inte att renovera utan hjälp, det tänker jag inte ens prova på. Blir hon ledsen så är jag helst skitig av allt klister och damm osv, nä hua..

Eller så blir det en myskväll för prinsessan och mig, vi får se vad som faller oss i smaken. Pappsen har precis varit hem en sväng, duschat och gjort sig iordnign och sen vips så var han borta igen. TRÅK :( men nyttigt att vara ifrån varann ibland med och inte bara ta varann för givet. Får mysa med gubben imorgon!

     

Kommentarer
Postat av: Frida W

Det är bara roligt med långa inlägg :)

Tack för tipsen, ska prata med Dennis när han kommer hem från jobbet om det. Skulle vara skönt att slippa köpa ny bil bara därför, hehe.

2010-01-15 @ 11:14:41
URL: http://findingbabyland.blogg.se/
Postat av: Frida W

Det är en mycket smartare lösning, skulle vara så skönt eftersom vi snart är klar med avbetalningen på den här bilen också:)

Jag jobbar fortfarande, tänkte försöka vara kvar v.5 ut sen går jag på ledighet. Men det är så tungt nu, men jag ska försöka bita ihop :)

2010-01-15 @ 13:10:43
URL: http://findingbabyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback