Angel Care blöjhink

Publicerat: 2010-02-09 Kl: 12:12:44 | I kategori: Mina tips

Ett tips till alla er som har Angel Cares blöjhink (den man får i babyboxen från babyproffsen) hemma.

Ni vet nog lika väl som jag att refillerna är ganska dyra. 3 st för 299 kr. Nu har jag hittat en hemsida, Mammashop, där refillerna går på 59kr/st alltså 177kr för 3. Det är nästan hälften av vad babyproffsen tar. Jag slog till på ett storpack 12 st för 708kr och nu bjuder de även på frakten. En refill för oss har räckt ungefär en månad och jag tycker dem är superbra, det stora minuset är ju priset. Vi har haft en vanlig COOP-påse i nu medans vi har haft slut på refiller och det märks skillnad på lukten.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååå vilket bra tips! Underbart! Tack så mycket för det!

2010-02-09 @ 21:12:03
URL: http://eko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback