Mardröm :(

Publicerat: 2009-09-01 Kl: 07:42:49 | I kategori: Vår vardag

Vaknade imorse av världens mardröm.
Gubben hade träffat en annan, hua, hela världen gick under. Grinade när jag vaknade, kan inte minnas att jag gjort det tidigare? USSH! Hemska dröm!! Skönt att få ligga och krama och pussa på han sen och berätta hur mycket han verkligen betyder för mig, mitt allt. Älskar dig så otroligt.


Från en sak till en annan, jag har hittat ett killnamn som jag är helt förälskad i. Gubben är inte lika förtjust men det skare bli ändring på, haha. Vill dock inte avslöja namnet om det skulle bli att vi tar det! Vet ju inte ens om det är en pojk där inne? Kom ut snart!!! :) Så nyfiken på dig lillhjärtat.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker verkligen att ni ska köra på det namnet om det är en pojke i magen :D

2009-09-01 @ 20:30:56
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback