Det bästa..

Publicerat: 2009-09-26 Kl: 10:37:43 | I kategori: Gravid med Joline

..som någonsin hänt mig!

Kan verkligen inte förstå dem som inte vill ha barn, Joline är det underbaraste jag någonsin sett! Och att vara gravid, hur mysigt är inte det? Saknar magen så innerligt mycket. Saknar att känna gumman därinne, men att ha hon i famnen är ändå tusen gånger bättre. Allt är så underbart!!

Att vara en familj, det är livet. Älskar Niclas så himla mycket, jag gör allt för honom.



Fråga gärna massvis om graviditeten, förlossningen och föräldraskap, jag har inte riktigt inspiration att blogga så att svara på frågor blir lättare. Förlossningsberättelse kommer senare. Just nu ska jag bara njuta av att vara mamma till vår älskade Joline.

Kommentarer
Postat av: Maria!

:)

Måste styra upp så jag får nosa lite på Joline snarast! :)

2009-09-26 @ 14:15:46
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/
Postat av: Tina

Har massa frågor men dom tar vi på tis när ja kommer hem :)Längtar tills ja får hålla Joline :) Saknar er!!! Puss å kram

2009-09-26 @ 16:43:14
Postat av: sofia

Åh vad mysigt :) gratulerar så mycket!=) hoppas allt går bra!

2009-09-28 @ 09:53:50
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej och grattis till flickan! :)



Hittade till din blogg för ett tag sen av en slump och tyckte du verkade vara en intressant person så jag har följt dig ett tag nu hehe.

Har några frågor;

Hur reagerade du när du fick veta att du var med barn?

Var din första tanke att behålla barnet?

Hur reagerade din pojkvän?



Ni verkar ha det jättebra, lycka till med familjelivet! :)



2009-09-28 @ 12:11:16
Postat av: Emma

Hej och grattis! Ramlade in här av en slump. Lycka till med allt!

2009-09-28 @ 19:05:00
URL: http://eko.blogg.se/
Postat av: Mia

haha, ja för föräldra skaps frågor är ni väl experter på efter en vecka med barn :P

2009-10-01 @ 12:21:09
Postat av: Sara

2 veckor :) och det kanske vi inte är. Har inte heller påstått det.

2009-10-01 @ 13:02:55
URL: http://sawja.blogg.se/
Postat av: Anna

Måste ju få se bilder?! :)

2009-10-03 @ 00:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback