Back on track

Publicerat: 2009-10-04 Kl: 12:08:28 | I kategori: Joline 0 - 6 månader

Nu känner jag att jag har mer tid för bloggen igen.

Gubben har börjat jobba och vi har lärt känna vår dotter mera. Allt har varit så nytt och det har varit folk här i princip varje dag, dygnet runt. Har massvis planerat till veckan med. Lillan ska vägas och mätas igen på tisdag sen tänkte vi svänga förbi öppna förskolan, kommer en del besökare oxå :P

Tänkte svara på frågorna jag fick av 'Lisa'

Hur reagerade du när du fick veta att du var med barn?
Blev väldigt väldigt glad, trodde inte att jag kunde 'bli med barn', haha. Hm, det var väldigt blandade känslor. Jag och niclas hade inte varit tillsammans så länge men vi var verkligen glada.

Var din första tanke att behålla barnet?
Jag tänkte aldrig att jag skulle göra abort iallafall, aldrig någonsin. Vi tänkte mer på hur vi skulle lösa allt med boende, ekonomi osvosv :)

Hur reagerade din pojkvän?
Hehe, han vart glad som mig. Kommer aldrig glömma när vi tittade på stickan tillsammans. Det var så underbart men skrämmande på samma gång.



Sötast i världen!! Mammas góskit :)

Kommentarer
Postat av: Krullan

jag tror allt att hon kommer bli en blondie tillslut=)

2009-10-04 @ 13:50:03
URL: http://sarakullh.blogg.se/
Postat av: Mia

tack för igår!!! <3

2009-10-04 @ 14:11:55
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback