Öppna förskolan

Publicerat: 2009-11-10 Kl: 11:51:47 | I kategori: Vår vardag

Ja, nu väntar jag på att klockan ska ticka lite fortare.
Kvart i 1 ska jag möta upp linnea för att gå vidare mot öppna förskolan. Hoppas fler tjejer från vår föräldragrupp är där, träffas så himla sällan nu. Vore kulatt träffas åtminstonde en gång i veckan, men svårt att få det att passa för alla.

Igår passade snuffsan och jag på att umgås med mormor eftersom de åker till thailand imorgon och är borta nästan en hel månad, fatta hur mycket framsteg gumman kommer ha gjort då när de är tillbaka. Slår vad om att de kommer sakna henne masvis och att de kommer ha med sig massa grejer med sig hem till henne.

Längtar tills vi kan åka till thailand, lilla familjen på äventyr =) Vi funderar på att åka över jul nästa år. Ska börja kolla runt på resor redan nu. Vilka flygbolag som är bäst att resa med när man har bebis, måste självklart ta ett som flyger raka vägen. Så kanske sas/thai air, kankse finnair funkar med. Då mellanlandar man bara en timma i finland. Menjag funderar på, vad tusan äter en ettåring i thailand? Är inte thaimat för starkt? hmm, måste höra med vår barnmorska.


Mamman & Pappan

   
Gó & glad tjej busar med faster

Kommentarer
Postat av: Krullan

joline får leva på fride rice ;)

2009-11-10 @ 16:44:29
URL: http://sarakullh.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, det var tråkigt ;/ Men så är det. Nu får vi hoppas att jag kommer in på skolan till våren :)

Gud, vad söt Joline är!

2009-11-10 @ 18:49:36
URL: http://saracb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback