Städa

Publicerat: 2009-05-05 Kl: 13:10:20 | I kategori: Vår vardag

Har precis dragit runt med dammsugarn.
Får så grymt ont när jag städar, syynd va?;) Betyder att det inte kommer städas så ofta här hemma, haha. Har faktiskt dammtorkat, dammsugat och skurat golven. När jag vaknade satt jag på en tvätt och tyckte maskinen lät så förbannat. Nicke kom hem och vi upptäckte att en bh-bygel fastnat under trumman på nåt sätt. Irriterande för då kunde jag inte tvätta klart :/ han ska få meka med den när han kommer hem stackarn.

Just nu sitter jag och käkar mycket misslyckad lunch. Vi skulle laga lasagne när jag slutat igår vid 19, gjorde egen bechamelsås för första gången och allt verkade så bra.. Tills niclas mamma ringde och frågade om vi ville titta på ett radhus på furuvägen som skulle säljas, visst ville vi det men då måstede vi åka direkt. Fick avbryta lasagnen där den stog så fint i ugnen. Det resulterade i ofärdiga lasagneplattor, bättre lycka nästa gång hoppas jag. Den smakar rätt ok ändå fast det är tuggmotstånd.

Ska strax sminka mig och möta upp anna för en fika, skabli mys :)

På återseénde! Pussar till min baby!
Kommentarer
Postat av: Sara

haha nja, en sanndröm tror jag inte i det här fallet ;P

2009-05-05 @ 13:53:44
URL: http://saracb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback