Skitdag igår..

Publicerat: 2009-05-22 Kl: 15:35:53 | I kategori: Vår vardag

Ja, som överskriften säger..
Var så glad på morgonen att vi var lediga tillsammans, jag och min gubbe. Vi skulle ner till ikea för att beställa kök eller iallafall få mer tips och ideér, praktiska lösningar osv. Först fick vi vänta 1,5 timme på att få hjälp, det gjorde oss ingenting för då kunde vi fika med min far, faster och hennes man som också var där nere. När vi sen gick tillbaka till köksavdelningen fick vi ganska snabbt hjälp.. eller hjälp och hjälp.. Det han sa var "men ni ser ju redan klara ut". Hmpf, vi ville ju ha råd och tips. Det ända vi lärde oss var att bänkskivan vi valt måste behandlas en gång i veckan så vi valde en annan. Han som hjälpte oss var sämst.. Alla andra säljare sprang runt och visade folk olika lösningas och sa "ska ni inte göra såhär istället?" osvosv. Jaja, när kan man få det här köket då? 90% finns redan här.. Ja men de andra 10% då?!?! Nämen det är bara komma hit med släpvagn så ordnar det sig, suuure. Låter väl inte så jobbigt men med hormoner fulla kroppen och världens foglossning är man inge glad alls. Var dessutom jättevarmt där inne och både jag och gubben kände oss hängiga.

Sen åkte vi på jobbet och sommarschemat var inget att hurra över direkt, men det är iofs skönt. Få vara med gubben och sen har vi ju massvis att fixa med hus och barn :) Tog en sväng förbi bauhaus och beckers oxå för att kika på kakel och vi har rätt lika smak, längtar så mkt tills vi kan börja handla till badrummet. Har föresten hittat en lista med saker som ska handlas till bebben med, publicerar den i nästa inlägg.

Nu ska jag varva ner för farsgubben och jag har sprungit runt i birsta idag igen, pust..
Man är inte lika sugen på att åka dit ner och gå omkring längre, jag åker gärna därifrån såfort jag anlänt, haha..

PUSS till dig baby! Ta och sluta jobba nu och kom hem till mig <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback