Perfekt

Publicerat: 2009-05-18 Kl: 09:19:40 | I kategori: Vår vardag

Nu är helgen slut och som vanligt susar den bara iväg när man jobbar.
Vi hade ju som bekant 20% på allt i hela varuhuset i lördags så jag och gubben + jens åkte ner för att köpa vitvarorna i tron om att vi inte skulle få med nåt kyl/frysskåp med oss hem. Lånade pappas största buss och när vi kom fram frågade jag iaf om de kunde erbjuda nåt annat skåp till oss. Vi gick gram till ett siemens skåp för 23990 kr. Haha, vi tackade nej eftersom det var lite för dyrt även med rabatt.. "Men asså ni får det för samma pris som det andra skåpet ni tänkte köpa", jaha tänkte jag 13990 som det skulle kosta? "Ja precis och 20% på det". Behöver jag säga att vi tog det? Jag var så jäkla lycklig hela dagen!! Började jobba vid 10 och gubben begav sig hemmåt med ett stopp på rusta för att köpa tapeter, så nöjd med dem oxå. Kommer bli så fint i vårt nya hem, vill ha nyckeln nu nu nu....

Nu är det jobb på schemat idag och imorgon, sen förlossningsinformation på onsdag (spännande), torsdag sticker vi ner till ikea och beställer kök. Skriver väl mer om det framöver..

Nu ska jag börja göra mig iordning för jobbet.

PUSSAR till min karl! Love you long time.

Kommentarer
Postat av: Sis

Grattis va kul att de ordnade sig :) glöm inte å ta mycke kort ja e så nyfiken :) Saknar er!!! Puss å kram PS va fin du e på kortet DS

2009-05-18 @ 17:02:17
Postat av: Sara

Saknar dig med!!! kom hem!

2009-05-18 @ 19:41:25
URL: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback